CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, September 11, 2008

Salah kerw??

Cinta ku ini anugerah terindah
Dari yang Maha Kuasa
Cintaku padamu tak pernah berubah
Meskipun kita berbeza

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati belahan jiwa ku ini

Aku wanita aku kaum hawa
Yang memang rapuh hatinya
Aku wanita aku punya cinta
Selayaknya manusia

Hurm..
Salah kerw klu kiter manusia nie menyayangi seseorang??
x karn..
jadi percayalah kata hati anda..
jika itu yg anda rasa,biarkan..
jgn kte wart donno jerw..
aper2 pown,org yg kiter tpu tue ialah dri sendri..
ape gune nyer??
biar karn perasaan tue..
klu perasaan tue jujur..
ia akan trus bercambah...
klu x,sekejap jerw korang bley lupakan...
jgn menyayangi seseorg tue hanya paras rupe k..
paras rupe,pangkat darjat x membawa ke mana pown..
yang penting perasaan yg suci..
tue jerw..
erk..
x der paper pown yg bley dikatakan ary nie...
just..
abaikan larw..
yg penting terus kan hidup yg kita jalani skang nie...
yg penting kiter enjoy!!
^_^
Assalamualaikum..

0 comments: